Πολιτική Επιστροφών

Οι επιστροφές μπορεί να γίνουν δεκτές μέσα σε διάστημα δέκα (10) ημερολογιακών ημερών και μετά συνεννόησης με το κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να διατηρείται στην εργοστασιακή του συσκευασία και άθικτο εσωτερικά, όπως επίσης να υφίσταται και το αυθεντικό παραστατικό του προϊόντος (τιμολόγιο ή απόδειξη).

Όταν ισχύει μια από τις παρακάτω περιπτώσεις ο καταναλωτής δικαιούται άμεση επιστροφή των χρημάτων του:

  • Το προϊόν το οποίο παρελήφθη δεν ανταποκρίνεται πλήρως με το προϊόν που έχει συμφωνηθεί με την επιχείρηση. Σε αυτήν την περίπτωση τα μεταφορικά επιβαρύνουν την επιχείρηση.
  • Το προϊόν δεν είναι συσκευασμένο εργοστασιακά και έχει εκδορές/γρατσουνιές διακριτές επάνω στην συσκευή. Σε αυτήν την περίπτωση τα μεταφορικά επιβαρύνουν την επιχείρηση.
  • Το προϊόν δεν είναι πλέον χρήσιμο για τον πελάτη και θέλει να το επιστρέψει για οποιονδήποτε προσωπικό λόγο.Σε αυτήν την περίπτωση τα μεταφορικά επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ακυρώσεις

Ο καταναλωτής μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του και δικαιούται την επιστροφή χρημάτων μόνο εάν:

  • Η ημερομηνία παράδοσης έχει υπερβεί το διπλάσιο χρονικό περιθώριο που έχει δώσει η επιχείρηση κατόπιν και τηλεφωνικής επικοινωνίας.
  • Ο καταναλωτής ενημερώσει την επιχείρηση εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών είτε με e-mail, είτε τηλεφωνικά για την ακύρωση της παραγγελίας για προσωπικούς λόγους μη σχετικούς με την επιχείρηση.